7 tips til din næste messe

Messe og udstilling

At tage på messe er en stor oplevelse for publikum og et vigtigt marketingsværktøj for de fleste virksomheder. I mange brancher er der én eller måske to store messer årligt, som man bare skal deltage på. Det er her man kommer helt tæt på sin målgruppe og får lov til at folde sit brand ud og lade publikum føle og mærke brandet. Så hvis du vil have din stand til at skille sig ud fra mængden, skal du fange din målgruppes opmærksomhed. Førstehåndsindtrykket betyder alt, når du vil have besøgende på din stand.

Din målgruppe har ligesom du gjort en del hjemmearbejde og ved ofte præcis hvilke stande de vil besøge og dine konkurrenter har også gjort sig umage i konkurrencen om opmærksomheden. For at din stand ikke står ubemærket hen, kræver det både kreativitet og planlægning. Og det tager ofte længere tid end man forventer, så gå i gang i god tid.

Jeg har mange års erfaring i design af messestande og udstillinger og ved hvordan du får mere ud at din messedeltagelse. Skal du have hjælp til design af din stand, så kontakt mig, så vi sammen kan planlægge din næste udstilling i god tid.

Get in touch

Har du nogle spørgsmål eller lyst til at uforpligtende snak om din kommende udstilling eller messe, så kontakt mig endelig for en kort snak over en kop kaffe.